Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spend some freaking amazing time with the wilds!

rodiklisI believe that smiling makes the world go round ♥ EmptyLatest imagesIeškotiRegistruotisPrisijungti

I believe that smiling makes the world go round ♥

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
Pereiti prie : 1, 2  Next
AutoriusPranešimas
Charlotte
Charlotte

Pranešimų skaičius : 6209
Meilės : 63

I believe that smiling makes the world go round ♥ Empty
RašytiTemos pavadinimas: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimePir. 06 27, 2011 3:02 pm

Spoiler:

Atgal į viršų Go down
Aaron Hawtorne
Aaron Hawtorne
Come on, shake that ass for me!

Pranešimų skaičius : 14151
Meilės : 136
Metai : 1010
Gyvenvietė : oficialiai gyvena Havajuose, tačiau dabar nusprendė apsigyventi Mystic Falls'e

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeŠt. 07 02, 2011 3:27 pm

Kokia mielutė. :)
Atgal į viršų Go down
http://viktorijoskampelis.blogspot.com/
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeŠt. 07 02, 2011 3:50 pm

Spasyba. :D
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeSk. 07 03, 2011 11:36 am

Ou look its me. :*
I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lnpnvtBAnm1qimpqa
Spoiler:
Atgal į viršų Go down
Lucy Benkly
Lucy Benkly
Silence speaks when words can't.

Pranešimų skaičius : 11758
Meilės : 669
Metai : 29
Gyvenvietė : Mystic Falls

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeSk. 07 03, 2011 11:43 am

Kokia man ji fainulka. Beabejo ir gan daili bei graži.;D*
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeSk. 07 03, 2011 11:45 am

Ačiū saulut. :D*
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeKv. 07 14, 2011 10:42 am

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lnjxpuavaC1qfuxa4o1_500
I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_ll1our3w141qfuxa4o1_500
I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lkwat0hYAA1qg2w0ko1_500
Ouh I am going to kill you.:DDD
I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lkx994AyKy1qbxjhko1_500

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lmnytsp9N51qhd8l6o1_500
Atgal į viršų Go down
Aaron Hawtorne
Aaron Hawtorne
Come on, shake that ass for me!

Pranešimų skaičius : 14151
Meilės : 136
Metai : 1010
Gyvenvietė : oficialiai gyvena Havajuose, tačiau dabar nusprendė apsigyventi Mystic Falls'e

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimePen. 07 15, 2011 3:37 am

Awww, kokia mielutė. ;d*
Atgal į viršų Go down
http://viktorijoskampelis.blogspot.com/
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimePen. 07 15, 2011 7:43 pm

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lddghbzU7h1qbosf7o1_500
AND WOW....
I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lnzqt2Tizc1qchw5ro1_500
Atgal į viršų Go down
Anonymous
Sve?ias
Svečias

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimePen. 07 15, 2011 7:49 pm

Jau grožis... I believe that smiling makes the world go round ♥ 4287097233
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimePen. 07 15, 2011 7:56 pm

Joa vampyriūškė su Deimonėliu and Stefka. :D
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:02 pm

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lomxiwbQF01qehcpao1_500

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lomtnwqqSA1qmdy0xo1_500

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lojr78xGSr1qdx6wlo1_500

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lom93kalQm1qf3mano1_500

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lom5pgRzTp1qldlevo1_500

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_lolm5ifNFT1qjnmn9o1_500
Atgal į viršų Go down
Anonymous
Sve?ias
Svečias

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:09 pm

aaa, toookia gražutė, suvalgysiu : **
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:12 pm

Skanaus, padažo nereikia? :D (Belekapdėkinga)
Atgal į viršų Go down
Anonymous
Sve?ias
Svečias

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:17 pm

nah, rūgšys paskui visokios kyla : D (belenkaipnėraužkąbetprašom)
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:19 pm

Tai kaip gabaliukais valgysi? :D
Atgal į viršų Go down
Anonymous
Sve?ias
Svečias

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:21 pm

vienu kąsniu sukirsiu (nod)
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:28 pm

Wow pažiūrėk kad Jen tavęs nekrimsteltų. (hug)
Atgal į viršų Go down
Anonymous
Sve?ias
Svečias

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:30 pm

Dominykas bebaimis yra B-))
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:34 pm

Pažiūrėsim kas bus kai ją pamatys. :D
Atgal į viršų Go down
Anonymous
Sve?ias
Svečias

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:36 pm

nekomentuojamnekomentuojam : DD
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:42 pm

Key, key uždarom temą. :D
Atgal į viršų Go down
Anonymous
Sve?ias
Svečias

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 20, 2011 5:55 pm

šįkart pritariu, čia tabu. KOL KAS : DD
Atgal į viršų Go down
Charlotte
Charlotte

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 27, 2011 7:08 am

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_loz6df0mRP1qbabvao1_500

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_loz2bcWRMn1qlbkhso1_r1_500

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_loz0xit7fY1qbtwt8o1_500

I believe that smiling makes the world go round ♥ Tumblr_loywoeIytx1r0uekro1_500
Atgal į viršų Go down
Anonymous
Sve?ias
Svečias

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitimeTr. 07 27, 2011 2:13 pm

gifmania kažkam (smirkfeisas) gerų išraiškų panelė turėti ^^
Atgal į viršų Go down

Sponsored content

RašytiTemos pavadinimas: Re: I believe that smiling makes the world go round ♥   I believe that smiling makes the world go round ♥ Icon_minitime

Atgal į viršų Go down

I believe that smiling makes the world go round ♥

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 12Pereiti prie : 1, 2  Next